Kenapakah..?

Gagagaa....lately ni mcm penat jer biler orang asik tanya " Bila nak kawen ni..? Memang takder pakwe ker..?" Adoi mak aii...rasa macam kena hempap dgn kuali besar my mom yg ala2 piring astro tp lagi gedabak tu kena straight kt dahi..dusyummm...

Letih la dengar...takder soklan lain ker macam..."Saya nak belikan awak BMW sejibik, boleh tak..? " haa.. baru best sket dgr..Adakah..? Hohooo..(angan-angan sungguh)

Tp yg kelakar sangat biler my fren, Kama citer pasal my boss KPPK J54 tu..last week, terpaksa amik leave pasal sakit then terkedang kt umah...huhu...pastu, sempat la roger Kama, in case kalau boss tanyer, bgtau la yg aku tak sihat...memang masa tu aku kena batuk teruk sampai hilang sore lagi...then kadang2 batuk pon berdarah..( smpai skrg ok sket, tp sore tetap serak2 lagi...rock lettewww)

Then, bila my fren ni bgtau boss, boss siap ckp.."Kesian dia tu, dh la sakit, belom kawen lak tu, baik awak bgtau dia suruh kawen cepat-cepat.."

Adeh, apa ke hal, sakit dengan suruh kawen ni..? Jauh kot bezanya...Tapi best gak boss concern ni...hahaha...sebab aku buat keje btol2 buat..tak main2 nye hal...haha..

Bab 'soklan yang cepu cemas' tu...Entahla...Saya tiada jawapan untuk soklan tersebut.... (~~")

Comments

Popular Posts