My 1st Vitamin E

Dalam masa beberapa hari ni dah jadi satu hobi aku untuk buat research sikit pasal Vitamin E. Bukan niat untuk saja-saja amik supplement, tapi ada sebab yang tersendiri aku tetiba bersemangat nak mengambil Vitamin E ni.

Nak dijadikan cerita, aku ada sedikit parut di pipi kesan kecederaan lama (dalam 23 tahun rasanya) yang telah dilakukan oleh jiran aku (anak dia) menggunakan penyapu cakar sampah yang besi tu.. Zass, kena di pipi aku, dahla masa tu aku dalam 5-6 tahun kot (macam diceritakan oleh ibu aku). So, until now, memang masih ada kesan parut tu di pipi kanan aku. Before this, aku tak rasa apa pun, tapi lately, terasa sedih juga lah...sebab pipi orang lain bersih jer...pipi aku plak berparut panjang...sampai orang asik ingat tu kesan aku baru bangun tido jer...huhu...sedey woo...

So, after buat banyak surveying, dan rujuk kepada pharmacist, dan blog-blog orang yang rekomenkan benda alah ni, aku pun berjaya membelinya hari ini...Yeay..!! Quite expensive la..memandangkan aku hanya bergantung pada gaji + elaun katering dengan ibu, (sebab ujung bulan ni baru nak gaji..huhu) maka dengan berat hati dan seruan akal untuk membelinya, aku tewas juga..



1. E Vita 400 = RM 35.20
2. Cosmoderm Vit. E Oil 30000iu 30ml = RM 43.60

So total = RM78.80..!!!

So, after lunch tadi, aku dh makan sebiji supplement tu.kaler jernih jer softgel tu..yang oil plak kena pakai waktu malam, sebelum tidur. Allah akan bantu hambaNya yang berusaha..

InsyaAllah, aku akan teruskan usaha penyembuhan.....Harap berjaya.. Aminn...

After 30 days, kita tengok hasilnya yer... :)





Comments

ainsyamimi said…
So cemana result nya pakai ? Okay tk ? Sbb terign nk cuba juga. Hehe

Popular Posts