Free Title..haha

Wahh...di luar sudah mendung...angin rasa sejuk jer sampai tulang-temulang..(walhal, dlm opis, sejuk aircond sebenarnye..ngeh..ngeh..)

Hari ni dh masuk hari ke-10 berpuasa di bulan Ramadhan utk tahun 2012 ni..alhamdulillah..pejam celik-pejam celik, sekejap jer masa berlalu..

Sepanjang 10 hari ni aku belum berkesempatan nak pergi Terawih..huhuhu..akibat keadaan kesihatan yang tidak memberangsangkan..since kena jaga nenek kt hospital hari tu, badan aku asik seram sejuk jer..yelah, dh dok pon kt hospital, tempat orang tak sihat, akibatnyer, aku yg sihat ni pon ken virus-virus nyer jugak..huhuhu..

Oh yer, nk dijadikan cerita, since nenek sakit dan admitted to ward, sampai lah dia dh kuar ni..keadaan dia agak membimbangkan..getting worse...huhu..semakin nampak keuzurannya..Semalam, aku se-family jengah lah nenek kt kampung..memang sedih la..dia adik terbaring jer dah sekarang ni..dh tak mampu nk bangun/duduk..nk makan pun dh tak lalu..tp aku bagi minum susu dia tu, banyak gak dia minum..alhamdulillah..tp utk telan something, macam payah sgt...huhu..

Kami pon dh sedia jer if sebarang kemungkinan yang berlaku...harapan, if umur dia panjang, harap sembuhlah..if umur dia dh tak lama, harap dpt 'pergi' dengan tenang dan tiada seksa rasa sakit lagi..

Hurmm...hujan dah turun pon..jam baru tepat kul 3.15 petang, tapi aku dh rasa membuak-buak nak balik umah ni...huhu...akibat kena serangan nyamuk malam tadi..tak elna aku dibuatnya..risau gak demam tak kebah-kebah ni, jgn kena denggi udah ler...huhu

ok, for now..

-end-


Comments

Popular Posts