Owh, perempuan....perempuan..

Sebenarnya, terpikir pasal isi dulu baru tajuk tu...and then, taip jelah tajuk yg rasanya mcm aku pon kena kot pasal aku kan pompuan..ekeke...

tetiba hari ni nk stori mowri pasal dis gal yg blh aku katakan agak desperado kot lately...? hmm, mcm 101% jer rsnya...ntahlah...bkn apa, aku ni jenis yg malas nk amik tau hal2 mcm ni, tp kalau dh obviously kan, so org yg tak perasan pon bley jadi perasaan + emo...kahkah..!!

To dis gal;

1. Aku malas nk amik tau kisah kau dgn 'toot' ke...ngan 'teet' ker...ngan si 'polan bin polan' ker..tu kau punyer pasal la...Ada aku kesah..? Tp, kalo ko dh mula libatkan aku, keje2 aku...asik nk dengar kisah penglipurlara ko dan beberapa org tu, mau tak berasap satu badan aku nih..?

2. Wahai cik gal ooiii......bkn aku jer yg tau ko pnyer cara tu..smua org tau...depan aku, dak ppuan lain, bkn main 'biasa'...tp bila ada 'mangsa' terbaru...wow, ko transform jadi 'luar biasa'..WT for rrr..?? ni skrg bila hampir terkantoi ko nyer kegiatan...ko br nk cover2...hish..rimas la...ada plak ko bley tnyer aku cmner ni..? heii gal, aku bkn seperti kau la..aku tak reti smua2 tu...pandai makan, pandai simpan la...seganas-ganas aku [yg kunun brutal sket nih..] aku tak reti nk permain kayu tiga kan orang....demi Allah, tak pernah okey..!!

3. Cik _____, aku rs elok la ko change profile ko tu....mcm profile fb ko tu...aku mmg malas nk amik tau hal kain ko..tp aku nk tegur as seorang kawan [insyaallah, aku rs aku masih di landasan yg benar..]
Aku harap ko berubah...don't be desperado like this..and don't show it...be yourself and terima je qada' dan qadar Allah...

Comments

Popular Posts