Adakah dia Orangnya..?

tup-tup....pejam celik dah lama gak ber b'log' ni...tp mmg stail aku, tak mo der follower, nnti habis smua citer dalam kain pon org nk tau..haha...

btw, kali ni nk stori mori psl apa yg berlaku lately kt my opis...haha, rs nk tergelak sorang2 biler tgh taip skrg ni...for more information, adalah seorng hamba Allah yg aku agak close dgn dia...tp takder la sampai close-up pon...mmg nmpk sgt dia laen skrg....nk kata, aku ada guna2 kan dia..never, takmo aku benda terkutuk tuh...tp yg pelik nya, tiap hari nk ber saya-awak dgn aku...haha, klaka sgguh psl sblm ni aku-kau jer pon...pelik kan..?

and then, si dia ni tak segan silu pon nk ber saya-awak dgn aku even depan org2 lain...wow, kata2 mmg ayat manis la...sgguh nampak la perbezaan dia tu...

tp, honestly, kenapa hati aku langsung tiada 'tersentuh' dgn perkara tersebut..? mungkin aku bukan jodohnya..? sbb aku tiada rasa apa-apa ketika ada dgn dia...takder pon hati nk berdebar-debar ke, nk terpengsan ker..ekeke...atau pon sbb kitorg dh hari2 jumpa..? ermmm, mungkin...

tp pape pon, aku serahkan Jodoh, Hidup dan Mati ku padaMu Ya ALLAH...Andai dia orangnya...



Aku terima seikhlasnya...

Comments

Popular Posts