12 Important Person

Okey, hari ni kita mulakan dengan 12 Important Person walaupon terlambat sebenarnya..haha

1. Ibu - memang orang pertama dalam sampai bila2 pon akan tetap jadi no.1...Luv u mummy...a lotss.

2. Ayah - luv u too.....

3. My lovely sista - My ragil sis, the only one lil' sister in the family, pon sayang dia a lots...haha, kawan gossiping, tukang urut and tukang perabihkan duit saya selaluuu...haha..tettttttt..

4. My big bro - Ini besh bro, besh bro..haha, teringat lawak nabil...yup, this my only brother and only a son to my parent..He's married alredi with one son...

5. My Haziq Iman in d house - yup, i really love him...sayang him...rindu him...my buah hati pengarang jantung...anak along. Si budak comel yang skrg tgh 'mengasah gigi' di mana2 sahaja...hehe

6. My kakak ipar - She's the one and only kakak ipar, sbb takkan ada dua kakak ipar pasal along kn sorang jer..hahaha..even aku ngan she is sebaya, tp she still the kakak pasal aku kan 'kurang' matured lagi...sooooo childish n sgt noob..hehe

7. My lovely makcik anjang - Or juga dikenali sbg acik Piah / Sofea ..dia sgt baik n lasak cam aku n mummy jugak...mulut ktorg memang lebih dari segalaanya la, tp hati baik maa....

8. Nenek - yg ni nenek sebelah ibu, mmg aku sayang sgt kt dia, sbb dia sgt sporting..

9. Arwah kakik - 'kakik' means atok in Javanese. yup, he's the best person i ever had..miss him already..(alamak, nk nangis la plak)..Semoga roh nya di kalangan hambaMu yang soleh..Aminn..

10. Mr. Z - dia ex-insan yg pernah menjadi bf aku...yg pernah aku sayang...but, perkara dh lepas..semoga dia bahagia....

11. Untoyy - my cutiey lil' cat...opss, dh besar la..dh pandai menggatal pon...haha...

12. Bakal suami aku - aku akan menyayangi si 'dia' sepenuh hati dan jiwa raga aku...semoga 'dia' membimbing aku sebaiknya..Aminn (tapi, siapa yer..? Allah Maha Mengetahui)


that's all person yg i lovvvvveeeee beary much..!!!

Comments

Popular Posts