12 things I want to say to 'that' person

Hahaha...kembali lagi ke rancangan 12 perkara ni...lama tak stori and hapdet kn..yelah, tetiba byk plak story yg nk diceritakan...hehe...so, berbalik kepada tajuk di atas...ermmm, what should i say rr..???

1. Saya Sayang awak sangat-sangat, awak sayang saya tak..?
*yup, if u were mine, i'll be loving u till the end..

2. Boleh tak kalau awak tak merokok depan saya..?
No Smoking Law
* boleh smoking, tp don't do that in front of me and in the premises ok..?


3. Saya sayang awak and hormat awak macam saya sayang and hormat ayah ibu saya, boleh awak do the same to me..?

4. Saya perlukan seseorang yang boleh membimbing saya mendalami agama, boleh awak jadi pembimbing saya..?


5. Saya suka ketawa dan menangis semasa membaca cerita novel dan drama korea, boleh awak sama-sama ketawa dan menangis bersama saya..?

6. Saya kadang-kadang suka merajuk, boleh awak tolong pujuk saya..?

7. Saya nak sambung belajar lagi ambil Ir, Master and PhD, boleh awak sama-sama temankan saya belajar and belajar bersama saya..?


8. Saya sangaaaat suka memasak, boleh awak temankan saya memasak dan menikmati masakan saya...?

9. Awak adalah segalanya bagi saya, tapi siapa saya di hati awak..?

10. Saya suka lelaki yang boleh menghormati seorang perempuan, boleh awak lakukan perkara yang sama untuk saya..?


11. Saya tak suka orang yang 'berlagak' depan saya...saya sangat benci dengan orang macam tu...boleh awak jangan jadi macam tu..???



12. Saya mahukan awak sentiasa ada bersama saya susah dan senang, memahami dan menerima saya apa adanya, jadi contoh terbaik untuk saya dan menjadi insan yang seimbang dunia dan akhirat....will you..?






Comments

Popular Posts