Adoi yay nye pon..

Pagi ni sesajer nk tulis entry yg mampu buat aku tersenyum sendiri...Ala, takder mene sangat la..just kalau orang tua2 gado kt opis, mcm klakar plak rasa...

Hehe, nk dijadikan cerita, pepagi ni aku kena panggil la oleh PA Pengarah...seriau gak la, igt pengarah nk jumpa ke apa..ghopenyer pasal Sebut harga yg aku sain hari selasa lepas..ada plak, dia boleh suruh aku + bebel2 segala lah kat aku yg kenapa mende alah tu letak kt meja pengarah sket jer, padahal ada seratus lebeh.. (letih woo, nk sainnnn~)

Aku pon kata lah, pape pon cc kwewangan la, nape plak aku, aku pon katalah kt dia, panggil la cc haji tu amik..dia plak bley kata, tak bertegur ngan cc haji tu..(o'oo...gado rupenyer..) tapi, mmg pa ni ramai tak suka...melebih-lebih sket dr pegawai....hummpphhh~

So, aku malas la nk panjang2, aku amik la angkut yg adalah dlm 20 lebih tu, bwk ke cc haji..nasib baik ler aku kira budak baik...dh org tua-tua masam muka jer manjang, kita nilah kena tunjuk teladan baik...hahaha

Cerihik Tifa : Best sangat ke tua-tua moncong sedepa..? haha, boleh bikin malu kat orang jer... senyum2 la sket...

Comments

Popular Posts