Randomly Updates Utk Hari ini..


  • Hari ni terjaga pukul 5 pagi pasal dengar hujan kat luar, as usual-lah pasal aku kan tak suka tutup tingkap time tido malam..bagi angin masuk sikit..haha, aku berani macam tu pasal bilik aku kt master bedroom tingkat atas dan ber'grill', so secure la....kalo kt bwh, mana berani nk bukak2 tingkap ni..silap-silap ada yang main cak-cak dengan kau...hohoho...seram mak...

  • Hari ni naik ERL macam biasa, belikan tiket sekali untuk Lola, tapi berdebuss nyer rasa, pasal 1 minit lagi tren tu nk sampai, baru Lola sampai, huhu...cuak gilerr...yelah, kalo tertinggal tren, nak tunggu next tren, memang hangin la...konpem sampai lmbt dan punch card merah...but, as long dia dh sampai, aku tak kisah ponnn....hehe

  • Sesampai opis, yess, baru teringat, my boss cuti hari ni..hehe.. Then, masa utk berlibur...tapi, hari2 memang meroyan aku kt sini nak jalan Sogo hari-hari..dulu, bila jauh, macam excited bila sampai Sogo..sekarang Sogo dah der depan mata jer hari-hari..ha, kau hado? Hehe..yes, kali ni aku nekad nk beli perfume Heiress, Paris Hilton tu..takpun, Burberry Brit..memang my style lah...!! But, maybe kat airport jer lagi murah..hurmm, nk kena tunggu Bulan 10 le cmtu, biler my family and me travel to Sarawak to my sis convo..hehe..InsyaAllah...


  • Then, jap lagi time lunch nk jalan-jalan lagi kat Sogo with my family...diorang sampai malam tadi, lepak kat my rumah sewa yang ada seorang jer penghuninya iaitu= Me..!! Pagi nak jalan gi Nilai, pastu time lunch, ke Sogo plak..nak cari barang untuk makan beradab..yelah, yg kelassssssss gitu..hehe.. Pastu aku pun nak menyelit gak la..hehe..

So, this time aku nak hapdet scene from my office view..hehe..Tingkat 15 tu..hehe
Tapi aku snap dari handphone cikai aku jer..huhu..






Nilah meja kecil aku..hehe..setakat 41 jer, masih budak baru lak tu..hehe..as long as, masih 'boss kicik', ok lah tu..hehe..



Comments

Popular Posts